Ads Top

Philips Lighting merkcampagne maandag van start

Philips Lighting is een nieuwe merkcampagne gestart om Nederlanders te informeren over de vele mogelijkheden van LED-verlichting. Onderdeel van de campagne, is de inzet van een 30 seconden durende TV-spot waarin een aantal nieuwe toepassingen van LED-verlichting wordt getoond.

Grenzen voor het gebruik van licht worden tegenwoordig in snel tempo verlegd en innovaties creëren nieuwe mogelijkheden.

LED-verlichtingsystemen voor steden zijn energiezuinig en hebben lagere onderhoudskosten dan de huidige systemen. In de nabije toekomst zullen intelligente verlichtingssystemen zelfdiagnose kunnen doen, aangeven wat voor soort onderhoud nodig is, en wanneer het nodig is. Door integratie van sensoren in de verlichtingsinfrastructuur kan het aantal mogelijkheden nog verder worden uitgebreid. Consumenten veranderen steeds sneller de manier waarop ze omgaan met licht.

LED-verlichting biedt ontelbaar veel mogelijkheden in combinatie met apps en andere toepassingen. Door verbinding met apps en slimme apparaten, zoals thermostaten en home systems, kunnen nieuwe toepassingen worden gecreëerd die bijdragen aan o.a. persoonlijke veiligheid, gebruiksgemak, comfort in huis en energiebesparing.

De TV-spot Light Beyond Illumination is vanaf aanstaande maandag 3 oktober vanaf 06:30 uur te zien op verschillende TV-kanalen zoals: NPO1, RTL4, Eurosport, FOX, RTL7 en NET5. Tevens wordt maandag begonnen met een campagne op de Social Media (oa. Twitter, Facebook, LinkedIn) en gaat de website ‘Light Beyond Illumintion’ live.

Geen opmerkingen:

Mogelijk gemaakt door Blogger.