Gemeente Rotterdam start online campagne ‘Iedereen Verlicht’
Gemeente Rotterdam is gestart met de online campagne ‘Iedereen Verlicht’. Op 1 december was de aftrap waarbij de Provenierstunnel bij het Centraal Station werd omgedoopt tot het ‘Fietspad van Verlichting’.
De tunnel werd volledig opgelicht en een Gospelkoor zong de fietsers tegemoet. Honderden onverlichte fietsers kregen een fietslampje uitgereikt. Friends for Brands heeft deze campagne ontwikkeld in opdracht van de gemeente.
Fietsers die op 1 december tussen 17.00 en 19.00 uur door de Provenierstunnel bij het Centraal Station van Rotterdam reden, reageerden verrast op de door vele ledlampjes verlichte tunnel en het gezang van een Gospelkoor met toetsenist. Een sfeervol ‘Fietspad van Verlichting’ dat werd gecreëerd om fietsers bewust te maken van het belang van goede fietsverlichting. Ward Nicolaas van Friends for Brands: “Fietsers zonder licht werden door een promoteam aangesproken en kregen fietslampjes aangereikt. De fietslampjes vonden zo gretig aftrek, dat de meer dan duizend lampjes voortijdig op waren.
Geen opmerkingen: